Незважаючи на такий великий асортимент, на сьогоднішній день практично на всіх автомобілях КАМАЗ, а також на деяких автобусах і тракторах, встановлюються двигуни 740. Цей двигун являє собою V-подібний восьмициліндровий чотиритактний агрегат.
КамА З-740 – дизельний двигун виробництва Камського автозаводу. Штатний двигун вантажівок КАМАЗ; також встановлюється на автобуси НефАЗ-5299, бронетранспортер БТР-80 та іншу техніку, встановлювали на автобус ЛіАЗ-5256. 8000 тис. км.
Високі експлуатаційні характеристики КАМАЗ-5490 забезпечуються двигуном Daimler OM457LA, що споживає близько 33 л на 100 км, коробкою передач ZF16S 2220 (доступні комплектації і з АКПП), провідним гіпоїдним мостом Daimler HL6, системою круїз-контролю, суцільнометалокордними безкамерними шинами і комплектом …
Содержание лошади – ответственное и затратное дело, и каждый владелец лошадей знает о том, насколько…
Пиріг з капустою і яйцемПироги – це вкрай універсальне блюдо, підходить на всі випадки життя.…
Живая изгородь, как понятно из названия, это забор из живых кустарников, деревьев или травянистых растений.…
Довольно часто приходится заниматься ремонтом потолочного покрытия. Дело в том, что со временем потолок начинает…
Кожен автомобіліст знає, що запах у салоні машини може впливати не лише на комфорт поїздки,…
✅Чим відрізняється метеор від метеоритаХіба може бути щось прекрасніше і загадковіше зоряного неба? Ми мріємо…