Високочастотний запит (ВЧ) – найбільш запитуване слово (слова, фрази) у конкретній тематиці (найпопулярніші запити). Як правило, високочастотним ключовим словом називають запит, частота якого перевищує 10 000 показів на місяць.
Низькочастотні запити (НЧ) – це запити у пошуковій системі, за якими зафіксовано мало звернень від користувачів протягом місяця. Сама частотність залежить від тематики, сезонності та безлічі інших факторів.
Щоб знайти високочастотні запити, користуються спеціалізованими сервісами (найпопулярніші – "Яндекс. Вордстат" і "Гугл. Адвордс"). Високочастотники відрізняються високим попитом та загальним характером запиту.
З погляду SEO запити поділяються на категорії за частотністю – параметром, який показує, наскільки часто запит вводиться в пошукову систему: низькочастотні (НЧ) – до 100 показів на місяць; середньочастотні (СЧ) – до 1000 показів на місяць; високочастотні (ВЧ) – від 1000 показів на місяць.
Як обрати та купити кросівки недорого: поради від Krosivky.com.ua У сучасному світі вибір кросівок може…
Спальня — это место, где мы проводим значительную часть времени, отдыхая и восстанавливая силы. Сегодня…
Поиск квартиры в Одессе может превратиться в настоящее испытание, особенно для тех, кто не имеет…
Плануючи благоустрій території, перш ніж купити тротуарну плитку, важливо не лише вибрати дизайн бруківки, а…
Людина — це соціальна істота, яка потребує фізичного контакту для психологічного комфорту та емоційного благополуччя.…
Краса — це не лише подарунок природи, а й результат турботи, знань і правильного підходу.…