Високочастотний запит (ВЧ) – найбільш запитуване слово (слова, фрази) у конкретній тематиці (найпопулярніші запити). Як правило, високочастотним ключовим словом називають запит, частота якого перевищує 10 000 показів на місяць.
Низькочастотні запити (НЧ) – це запити у пошуковій системі, за якими зафіксовано мало звернень від користувачів протягом місяця. Сама частотність залежить від тематики, сезонності та безлічі інших факторів.
Щоб знайти високочастотні запити, користуються спеціалізованими сервісами (найпопулярніші – "Яндекс. Вордстат" і "Гугл. Адвордс"). Високочастотники відрізняються високим попитом та загальним характером запиту.
З погляду SEO запити поділяються на категорії за частотністю – параметром, який показує, наскільки часто запит вводиться в пошукову систему: низькочастотні (НЧ) – до 100 показів на місяць; середньочастотні (СЧ) – до 1000 показів на місяць; високочастотні (ВЧ) – від 1000 показів на місяць.
Цифровая среда меняется стремительно, и для бизнеса уже недостаточно просто иметь сайт — важно, чтобы…
Іноді буває важко зорієнтуватися в усіх ідеях, що виникають у голові, коли починаєш думати про…
Живые цветы — это универсальный способ выразить чувства, порадовать близкого человека или украсить важное событие.…
Онлайн-торгівля вже давно стала невіддільною частиною сучасного життя. Все більше українців віддають перевагу електронним майданчикам…
Современный онлайн каталог компаний Украины — это не просто список фирм с контактами. Это полноценная…
Вантажоперевезення - це сфера, в якій контроль часу роботи водіїв має надзвичайно важливе значення. З…