Маркетолог повинен вміти: Аналізувати динаміку продажів та керувати прогнозом продажів Управляти рекламним бюджетом та розраховувати ефективність вкладень Порівнювати кілька варіантів рішень та вибирати кращий варіант
Маркетолог — це фахівець із просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та переваги аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого зараз вимагають потенційні покупці.
Мінімум знань вміти налаштовувати Яндекс. Метрику. Оптимальні знання — налаштування фільтрів, цілей, сегментів, звітів у Метриці та Google Analytics. Маркетолог знає, як провести тестування, інтегрувати дані з CRM та систем аналітики, підключити нові інструменти та загалом працювати зі статистикою.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…