С. Виготський виділяв стабільні (літичні) та критичні періоди розвитку (кризи). У літичні віки відбувається накопичення та нарощування певних функцій, а криза — це різкий стрибок розвитку, період якісних перетворень.
Л. З. Виготський під кризою розвитку розумів зосередження різких та капітальних зрушень та зміщень, змін та переломів в особистості дитини.
Виготського має наступний вигляд: криза новонародженості – дитячий вік (2 місяці – 1 рік) – криза 1 року – раннє дитинство (1-3 роки) – криза 3 років – дошкільний вік (3 – 7 років) – криза 7 років – шкільний вік ( 7-13 років) – криза 13 років – пубертатний вік (13-17 років) – криза 17 років.
Кризові періоди тривають недовго, кілька місяців, при несприятливому збігу обставин розтягуючись до року і навіть двох років. Це короткі, але бурхливі стадії. Відбуваються значні зрушення в розвитку – дитина різко змінюється у багатьох своїх рисах.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…