Які критерії якісного продажу?

В сфері продажів основним ключовими показниками ефективності менеджера з продажу та відділу продажів є:

  • Об `єм продажів. Менеджеру встановлюється план певний період (місяць, квартал, рік). …
  • Кількість продажів. Число клієнтів, які здійснили покупку (кількість чеків).
  • Трафік. …
  • Середній чек. …
  • Конверсія.

Найзатребуваніші показники:

  1. Об `єм продажів;
  2. кількість продажів;
  3. кількість потенційних клієнтів;
  4. середня вартість угоди (середній чек);
  5. конверсія продажів;
  6. прибуток, отриманий від одного клієнта;
  7. рівень обслуговування клієнтів.

Mar 20, 2018

Що відстежувати при роботі менеджера з продажам

  • кількість закритих угод;
  • відсоток закриття угод;
  • кількість нових лідів;
  • кількість створених угод;
  • проведені зустрічі;
  • дзвінки;
  • розподіл угод за першоджерелом;
  • визначення ймовірних етапів угоди;
admin

Recent Posts

Змазки на водній основі: все, що потрібно знати про вибір та застосування

Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…

3 тижні ago

«Онлайн слот Big Bass Bonanza»: вступ до водної пригоди

Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…

4 тижні ago

Саджанці купити в Україні: Ваш путівник до саду мрії

Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…

1 місяць ago

Розробка інтернет магазину під ключ- kliox

Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…

1 місяць ago

Тактичні балаклави для військових

Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…

2 місяці ago

Ламинированная фанера: больше, чем просто стройматериал

Когда речь заходит о ремонте, строительстве или создании мебели, выбор правильных материалов становится ключевым фактором…

2 місяці ago