Так, еталон надійності – це дизельні мотори V8 серії VD, а також 8-циліндрові бензинові двигуни серії UR від Toyota. Якщо за автомобілями з такими силовими установками був належний догляд, то можна сміливо купувати такі машини навіть із пробігом понад 200-250 тис. км.
Найнадійніші версії – це двигуни з приставкою BSF і BSE (випускалися з 2002 по 2015 роки). Існують ще непогані серії CFNA і CFNB, але їх рекомендувати складно через відкличну кампанію по поршневій групі і не дуже довговічний ланцюг ГРМ.
Якщо судити з відгуків у Мережі, славою “мільйонників” користуються близько 15 двигунів. Найбільше таких у Toyota і BMW. У японців це рядна “четвірка” 3S-FE, “шістки” 1JZ-GE, 2JZ-GE, 8-циліндровий 1UZ-FE і дизельний 1HD. У баварців бензинові “шістки” М30 і М50, V8 M60 і рядний 6-циліндровий “дизель” М57.
Биде еще несколько лет назад считалось, пожалуй, недостижимым предметом роскоши, которое можно было увидеть только…
Долгая и хмурая зима подходит к концу. И многим уже не терпится выехать на дачу…
Вы решили отремонтировать балкон? Сделать работу можно своими руками, используя современные отделочные материалы. Начать ремонт…
Натяжные потолки уже давно завоевали популярность благодаря своим эстетическим и практическим качествам. Это идеальное решение…
Необходимость отделять функциональные зоны – обычная проблема малогабаритных квартир. Даже при наличии отдельной спальной в…
Как правило, отделка стен и потолков – заключительный этап ремонта любой сложности. Чтобы не ошибиться…