Так, еталон надійності – це дизельні мотори V8 серії VD, а також 8-циліндрові бензинові двигуни серії UR від Toyota. Якщо за автомобілями з такими силовими установками був належний догляд, то можна сміливо купувати такі машини навіть із пробігом понад 200-250 тис. км.
Найнадійніші версії – це двигуни з приставкою BSF і BSE (випускалися з 2002 по 2015 роки). Існують ще непогані серії CFNA і CFNB, але їх рекомендувати складно через відкличну кампанію по поршневій групі і не дуже довговічний ланцюг ГРМ.
Якщо судити з відгуків у Мережі, славою “мільйонників” користуються близько 15 двигунів. Найбільше таких у Toyota і BMW. У японців це рядна “четвірка” 3S-FE, “шістки” 1JZ-GE, 2JZ-GE, 8-циліндровий 1UZ-FE і дизельний 1HD. У баварців бензинові “шістки” М30 і М50, V8 M60 і рядний 6-циліндровий “дизель” М57.
DTF (Direct to Film) — це інноваційна технологія друку, яка дозволяє переносити зображення з плівки…
У повсякденному ритмі міста ми все частіше забуваємо про прості радощі — відпочинок, затишок, час…
За останні десять років Київ пройшов шлях кардинальних змін, які торкнулися майже всіх сфер міського…
Онлайн-платформа GGPoker за останні роки здобула чималу популярність серед гравців у покер з усього світу.…
Cenforce 200 mg — це сучасний препарат на основі силденафілу, що активно застосовується для лікування…
Ігрова індустрія розвивається шалено швидко — кожен тиждень нові релізи, оновлення, скандали, патчі. Геймеру не…