Для натягу ременя необхідно повернути натяжний ролик проти годинникової стрілки, а для ослаблення – за годинниковою стрілкою. Для цього вставляємо в пази зовнішньої обойми ролика спеціальний ключ у вигляді двох стрижнів ∅4 мм, приварених до основи ключа (відстань між стрижнями 18 мм).
Розчищаємо доступ до ременя ГРМ Їх два — спереду та ззаду, відстебнувши обидва, знімаємо кришку. Тепер знімемо ремінь приводу допоміжних агрегатів. Для цього ключем "на 15" послаблюємо натяг. ременя. Виводимо ремінь і повертаємо натягувач у вихідне положення.
Пиріг з капустою і яйцемПироги – це вкрай універсальне блюдо, підходить на всі випадки життя.…
Живая изгородь, как понятно из названия, это забор из живых кустарников, деревьев или травянистых растений.…
Довольно часто приходится заниматься ремонтом потолочного покрытия. Дело в том, что со временем потолок начинает…
Кожен автомобіліст знає, що запах у салоні машини може впливати не лише на комфорт поїздки,…
✅Чим відрізняється метеор від метеоритаХіба може бути щось прекрасніше і загадковіше зоряного неба? Ми мріємо…
Самой распространенной причиной возникновения свищей в стальных трубопроводах является точечная коррозия. Как правило, появление свищей…