Перший, тобто чорний, слідує підключити до кузова автомобіля, червоний підключіть до клеми на замку запалювання. Останній підключіть залежно від схеми запалювання. Вона може бути як контактною, так і безконтактною. В першому випадку підключення тахометра здійснюється до переривника трамблера.
На автомобілях із контактною системою запалювання тахометр бере цифровий сигнал із переривника-розподільника. На дизельних автомобілях аналоговий сигнал береться з обмотки генератора.
Для цього треба включити до мережі автомобіля чотири дроти "Таховара". Три з них одержуємо згідно з рекомендацією в інструкції: білий – до живлення, червоний – до клеми ВК-Б котушки запалювання, чорний – на "масу".
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…