Зміст:
Сучасний модельний ряд
Прагнучи не втратити свою частку ринку, Nissan почав секретні розробки нового розкішного автомобіля, який ні в чому не поступався б американським і європейським конкурентам. Для нової марки було обрано милозвучне найменування. Infiniti, що перегукується з англійською Infinity («нескінченність»).
Infiniti – Торгова марка автомобілів класу "люкс" японської компанії Nissan Motor. Infinity – американська компанія, виробник акустичних систем для дому та автомобіля.
Тому у 1980-ті роки компанія Nissan вирішила створити люксовий бренд саме тому, що Nissan асоціювався в американців із простими автомобілями. Емблему та сама назва бренду Infiniti вигадали (infinity – нескінченність). Постаралися і моделі назвати інакше: так якщо в Nissan — це Almera, X-Trail тощо.
Символ нескінченності (∞) – математичний символпредставляє концепцію нескінченності.
Технічні характеристики
| Двигун | 5.0 л бензиновий |
|---|---|
| Дорожній просвіт | 184 мм |
| Привід | повний |
| Габарити | 4865 мм x 1925 мм x 1650 мм |
| Ціна нового авто | від 1781000 до 1900000 Р за новий Infiniti FX50 |
1996 року був випущений перший розкішний позашляховик QX4 на базі Nissan Pathfinder. Хоча до 2000 року автомобілі «Інфініті» (країна виробник Японія) стали широко відомі у всьому світі, повнорозмірний седан G35 і повнопривідний M45, випущені в 2002 і 2003 роках, відповідно справили революцію.
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…
Когда речь заходит о ремонте, строительстве или создании мебели, выбор правильных материалов становится ключевым фактором…