При складанні слоганів потрібно уникати складних, малозрозумілих більшості споживачів термінів і складних слів. Для конкретизації інформації можна використовувати цифри: «Ренні. 5 хвилин і ніякої печії!». Рекламна фраза має точно доносити ваше повідомлення, бути переконливою та конкретною.
Гасло, як правило, віддавалося на одну початкову літеру, для полегшення пам'яті, наприклад: на пароль «Москва», гасло (обговрення) «Мойсей». Пізніше у військовому побуті гасло служило для того, щоб відрізнити своїх від ворога, а з-поміж своїх відрізнити тих, хто посланий відомою особою з дорученням.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…