Завжди виконуйте заточення під кутом 90° до напрямної шини. Напильник притискається до ріжучого зуба тільки під час руху вперед – під час руху назад відводьте напилок. Трохи перевертайте напильник через певні проміжки часу, щоб уникнути його одностороннього зносу.
Зазвичай професіонал підточує ланцюг кілька разів на день у міру його затуплення, це залежить від того, як часто користуватися пилкою. Коли ви відчуваєте, що процес пиляння проходить повільніше, ніж було раніше, Отже настав час ув'язнити ланцюг. Якщо шину "відводить" – ланцюг також потрібно заточити.
Кожен автомобіліст знає, що запах у салоні машини може впливати не лише на комфорт поїздки,…
✅Чим відрізняється метеор від метеоритаХіба може бути щось прекрасніше і загадковіше зоряного неба? Ми мріємо…
Самой распространенной причиной возникновения свищей в стальных трубопроводах является точечная коррозия. Как правило, появление свищей…
Эта статья для тех, в ком проснулась толика энтузиазма и кто имеет определённое количество свободного…
Дизайн и печать календарей — это отличная возможность для бизнеса подчеркнуть свою индивидуальность и завоевать…
Современные города стремятся к экологичности и инновациям, и Киев — не исключение. Одной из популярных…