Вставте флешку або токен з ЕП у комп'ютер. Відкрийте програму, за допомогою якої потрібно підписати документ. Залежно від вибраної програми, вам потрібно буде завантажити документ у сервіс або просто відкрити його. Виберіть формат підписи, якщо це необхідно.
Як підписати документ MS Office Word/ Excel 2010/2013/2016
Система згенерує QR-код, який необхідно рахувати через програму «Дія». Для цього відкрийте програму та на головному екрані клацніть на полі QR у правому верхньому кутку. Коли ви зіскануєте згенерований системою QR-код, на екрані з'явиться запит на підпис документа. Виберіть "Підписати».
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…