CRM-система зберігає всю історію спілкування з клієнтом, фіксує кожен етап комунікації та контакти. Вона автоматично формує заявки та призначає кожному менеджеру клієнтів на всіх етапах угоди. Якщо менеджер не вирішить завдання, система повідомить керівника.
CRM (Customer Relationship Management) – це система, що допомагає контролювати всі канали комунікацій з клієнтами та автоматизувати продаж. Замість табличок Excel, месенджерів, безлічі документів і біганини по кабінетах залишається один-єдиний сервіс.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…