За даними міжнародної асоціації франчайзингу, 6,5% – це середня величина роялті, яка коливається в залежності від типу діяльності. У ресторанному та готельному бізнесі роялті можуть бути значно нижчими, ніж в інших областях – у середньому 4,5%.
Стартові інвестиції – від 4-5 млн руб. "Пив&Ко" – недорогі магазини пива біля будинку. Франчайзер обіцяє відкрити магазин по франшизе за 21 день, окупність – від 7 місяців. Роялті немає, паушальний внесок – від 350 000 руб.
Плюси франчайзингу Підприємець одержує право на використання відомого бренду. Готовий бізнес-план, модель та система ведення бізнесу. Сприяння організації бізнесу з боку франчайзера. Певною мірою попит на продукцію.
франшиза — це право вести діяльність під ім'ям чужого бренду та використовувати його технології, яку можна купити. Насправді це означає, що вже існуюча компанія «бере під крило» підприємця і дозволяє йому вести бізнес від торгової марки.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…