Витрати на рекламу в Росії: один клік у середньому 8,72 рублів; установка програми обійдеться в 30 руб.; лайк – 1,77 руб. Всі ці показники є приблизними і сильно усередненими. Реальну картину витрат ви побачите після перших десяти днів роботи реклами. У різних галузях сильно варіюються ціни за клік.
Вартість рекламного кліка у пошуковій мережі Google становила $0,06–$0,26, а клік у контекстно-медійній мережі (КМС) – $0,02-$0,08. В цілому клік став дорожчим, ніж у третьому кварталі 2020 року.
CPC — вартість кліку за оголошенням Це фактична вартість за клік, яку платить рекламодавець за перехід за оголошенням. Реперні точки для CPC: для пошукових кампаній норма від 20 руб. до 50 руб., Для банерної реклами норма від 10 руб. до 25 руб.
Створення комфортного робочого місця вдома відіграє важливу роль у нашій продуктивності та загальному самопочутті. Правильно…
Для того чтобы сделать внутренний откос из пластика совсем необязательно быть профессионалом. Без помощи специалиста…
Сучасна обробка металів потребує не лише естетичного вдосконалення, а й надійного захисту поверхонь від корозії.…
Сільвестер Сталлоне відкрив пам’ятну дошку біля пам’ятника його кіногероя Роккі БальбоаБронзова статуя заввишки понад 2…
Биде еще несколько лет назад считалось, пожалуй, недостижимым предметом роскоши, которое можно было увидеть только…
Долгая и хмурая зима подходит к концу. И многим уже не терпится выехать на дачу…