Будівництво Турксибу було вирішено розпочати з двох сторін: 15 липня 1927 року пролягли перші рейки з півночі, від міста Семипалатинська, і 2 листопада 1927 року почалося укладання рейок з півдня – від станції Лугова. На будівництві дороги працювало близько 50 тисяч людей.
Будівництво Турксиба, яка проходила з грудня 1926 року по січень 1931 року, залучила майже 50 тисяч робітників і коштувала понад 161 мільйон рублів.
У проектуванні та будівництві Турксибу прийняв активне участь перший казахський інженер-шляховик Мухамеджан Тинишпаєв – громадський діяч, депутат Другої Державної Думи Росії, Прем'єр-міністр Туркестанської автономії та учасник руху Алаш Орда.
Так в один ряд було поставлено дві найбільші забудови першої п'ятирічки Турксиб та Дніпрогес. Головною метою будівництва нової залізничної магістралі було забезпечення коротшого транспортного зв'язку Сибіру із Середньою Азією. Це дозволяло покращити постачання середньоазіатських республік сибірським хлібом.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…