Що включає план маркетингу?

У маркетинговий план входить шість елементів: аналіз ситуації, цілі, стратегія, тактика, бюджет та контроль.

Маркетинговий план одночасно є планом дій, планом витрат та письмовим документом. Маркетинговий план — це послідовний набір маркетингових заходів щодо товарів та/або послуг компанії в часі, що визначає цілі маркетингу та пропонує стратегії їх досягнення.

В плані маркетингу встановлюються ринкові цілі підприємства та пропонуються методи їх здійснення. У нього не входять всі цілі та методи діяльності фірми. Крім маркетингових виділяють виробничі, фінансові та "кадрові" цілі.

Визначення маркетингових цілей та завдань Формулювання маркетингової стратегії щодо маркетинг-міксу продукту Цільові фінансові показники та бізнес-модель План тактичних дій та ключові контрольні точки роботи маркетингу

admin

Recent Posts

Якісні папки: ефективність, зручність та переваги індивідуального виготовлення

Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…

6 днів ago

Змазки на водній основі: все, що потрібно знати про вибір та застосування

Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…

1 місяць ago

«Онлайн слот Big Bass Bonanza»: вступ до водної пригоди

Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…

1 місяць ago

Саджанці купити в Україні: Ваш путівник до саду мрії

Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…

1 місяць ago

Розробка інтернет магазину під ключ- kliox

Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…

2 місяці ago

Тактичні балаклави для військових

Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…

2 місяці ago