Когорта – це група людей (відвідувачів), сформована особливим чином за тимчасовою ознакою: наприклад, місяць реєстрації, місяць першої транзакції або першого відвідування сайту. В економіці, соціології та медицині такі групи людей і називаються когортами, а метод їх дослідження – когортним аналізом.
Когорта – це група користувачів, які мають спільну властивість, яка визначається за допомогою Google Analytics. Наприклад, всі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорті. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.
Для чого потрібен когортний аналіз Когортний аналіз дозволяє досліджувати зміни у поведінці груп користувачів з часом та знаходити закономірності. Отримані дані допомагають покращити маркетингову стратегію, доопрацювати шлях клієнта та вирву продажів.
Які дані містить когортний аналіз аудиторії
Aug 17, 2020
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…