Головкою поршня називають днище заодно з ущільнювальною частиною. Для передачі зусилля від поршня може використовуватися шток у крейцкопфних двигунах, або шатун, що з’єднується з поршнем за допомогою поршневого пальця. Інші варіанти з’єднання (СПГГ, шайбові) використовують рідко.
Поршень двигуна внутрішнього згоряння являє собою деталь циліндричної форми, яка рухається всередині циліндра і відповідає за перетворення енергії газів в енергію поступального руху. Стандартний поршень ДВЗ складається з 3 основних елементів: днища, ущільнювальної та напрямної частин.
Поршень включає такі конструктивні елементи: Головку (днище) Поршневі кільця (компресійні та мастилознімні) Направляючу частину (спідницю)
Одна з двох частин у поршнях цього типу називається верхньою (сталевою), а інша – спідницею. Частини поршня виготовляються окремо з різних матеріалів. Сталева частина зчленованих поршнів зазвичай виготовляється з кованої або литої сталі.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…