Що таке бриф і як його скласти?

Бриф – документ, в якому коротко в письмовій формі позначаються зобов'язання сторін та завдання майбутнього проекту. Нерідко в нього включають питання виконавця та відповіді замовника: виходячи з цієї інформації можна досягти вигідного для всіх сторін результату співпраці.Feb 8, 2021

Як оформляється бриф?

Загалом у бриф краще додавати такі питання:

  1. Завдання, яке хоче вирішити клієнт. Повинна відображати кінцевий результат, який потрібний клієнту. …
  2. Обсяг робіт. …
  3. Терміни.
  4. Приклади робіт, що подобаються клієнту. …
  5. Бюджет. …
  6. Спеціальні пункти, пов'язані із конкретною послугою. …
  7. Побажання у вільній формі.

Dec 24, 2014

Що таке бриф простими словами?

Бріф (від англ. brief «інструкція, зведення») — документ, коротка письмова форма погоджувального порядку між сторонами, що планують співпрацювати, в якій прописуються основні параметри майбутнього програмного, графічного, медійного або будь-якого іншого проекту.

Що таке бриф приклади?

Задокументований результат брифінгу бриф. Це може бути картка зустрічі із зафіксованими основними моментами або шаблон розуміння завдання, оформлені в гугл-таблиці або будь-якому іншому зручному для вас форматі.

Що означає заповнити бриф?

Бріфце анкета, яку заповнює клієнт для «знайомства» із потенційним підрядником. У брифе описуються основні цілі та умови співпраці, так що після заповнення Сторони можуть предметно обговорювати майбутній проект. Деякі компанії самостійно пишуть бриф та розсилають його можливим виконавцям.

Хто складає бриф?

У брифе рекламодавець (замовник) прописує основні параметри рекламної кампанії (РК), відповідно до яких рекламне агентство виконує замовлені роботи. Зазвичай виділяють кілька видів брифів: медійний, креативний та експертний.

Навіщо створюється бриф?

З англійської brief можна перекласти як стислий виклад або резюме. Брифи — це технічні завдання, чи ТЗ. Це підведення до складання точної інструкції. У брифе представлено низку питань від виконавця, на які повинен відповісти замовник, щоб отримати інформацію про майбутній проект.

Навіщо нам потрібен бриф?

Навіщо потрібний бриф Бріф необхідний, щоб мінімізувати потенційні помилки та розбіжності з клієнтом. У всіх людей різне бачення завдання: наприклад, клієнт представляє логотип кольоровим, а фахівець бачить його у чорно-білому. Тому важливо дізнатися всі деталі та побажання замовника до початку проекту.

admin

Recent Posts

Організація робочого місця: поради щодо вибору комп’ютерного столу

Створення комфортного робочого місця вдома відіграє важливу роль у нашій продуктивності та загальному самопочутті. Правильно…

6 години ago

Как сделать откос из пластика

Для того чтобы сделать внутренний откос из пластика совсем необязательно быть профессионалом. Без помощи специалиста…

7 години ago

Анодування алюмінію: особливості процесу та його переваги

Сучасна обробка металів потребує не лише естетичного вдосконалення, а й надійного захисту поверхонь від корозії.…

9 години ago

У якому місті встановлено памятник Роккі Бальбоа

Сільвестер Сталлоне відкрив пам’ятну дошку біля пам’ятника його кіногероя Роккі БальбоаБронзова статуя заввишки понад 2…

18 години ago

Зачем нужно биде

Биде еще несколько лет назад считалось, пожалуй, недостижимым предметом роскоши, которое можно было увидеть только…

1 день ago

Как растопить снег на дачном участке

Долгая и хмурая зима подходит к концу. И многим уже не терпится выехать на дачу…

2 дні ago