Амортизація офісний меблів Віднесення вартості офісної меблів на витрати провадиться шляхом щомісячних амортизаційних відрахувань у разі, якщо сума її придбання перевищує 40 000 рублів (у бухгалтерському обліку) і 100000 рублів (у податковому обліку).08 Oct 2020
Амортизація — це якийсь спосіб покриття зносу, процес перенесення вартості ОЗ на рахунки витрат (п. 27 ФСБО 6/2020). По суті нарахування амортизації впливає кінцеву вартість виробленої продукції. Це лише одна із складових обліку основних засобів, докладніше про правила бухобліку — у статті.
Амортизація (через фр. amortir — «послаблювати, пом'якшувати», від лат. amortisatio — «ослаблення») у бухгалтерському обліку — процес перенесення частинами вартості основних засобів і нематеріальних активів у міру їх фізичного або морального зносу на собівартість виробленої продукції (робіт, послуг).
Висновки Норма амортизації – це поняття, що застосовується як у бухгалтерському, так і податковому обліку. Виражається показник завжди у відсотках і показує, яку частку вартості основного кошти потрібно буде перенести у витрати організації за певний проміжок часу (рік, місяць).
Биде еще несколько лет назад считалось, пожалуй, недостижимым предметом роскоши, которое можно было увидеть только…
Долгая и хмурая зима подходит к концу. И многим уже не терпится выехать на дачу…
Вы решили отремонтировать балкон? Сделать работу можно своими руками, используя современные отделочные материалы. Начать ремонт…
Натяжные потолки уже давно завоевали популярность благодаря своим эстетическим и практическим качествам. Это идеальное решение…
Необходимость отделять функциональные зоны – обычная проблема малогабаритных квартир. Даже при наличии отдельной спальной в…
Как правило, отделка стен и потолков – заключительный этап ремонта любой сложности. Чтобы не ошибиться…