Чиста маржа = Чистий прибуток / Виручка х 100% У західних агентствах хороший маржею вважається 20-25%. Маржинальність на рівні понад 10% також нормальний показник. Якщо агентство знаходиться на етапі зростання і частина прибутку інвестує у розвиток, то потрібно бути готовим і до меншого маржі.
Маржа – Це різниця між ціною товару в інтернет-магазині та його собівартістю для виробника.
Загалом, чим вищий показник маржі чистого прибутку, тим краще. Але щоб об'єктивно оцінити ефективність бізнесу, краще порівнювати отриманий відсоток не із середніми значеннями, а з показниками реальних конкурентів та максимально схожих компаній.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…