Цикл продажів складається із семи етапів, і кожен із них життєво важливий для завершення продажу та подальшого утримання клієнта, особливо в продажах B2B.
Виявляємо клієнтські потреби етап – найважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі.
Класична модель продажів передбачає п'ять основних етапів: знайомство, виявлення потреб (більше клієнта), презентацію, роботу з запереченнями та закриття угоди.
Гигиена и санитарная безопасность — неотъемлемая часть как быта, так и коммерческой деятельности. Особенно остро…
Кошки — это одни из самых загадочных и любимых домашних животных. Они всегда привлекают внимание…
Тёплый пол — это не просто комфорт, а полноценная система отопления, способная заменить или дополнить…
Современный уровень комфорта требует надёжных решений — особенно там, где нет централизованного водоснабжения. Частный дом,…
Як вивчити граматику англійської мови: простими словами про складне Коли мова заходить про вивчення англійської,…
Привет, анимешники! Меня зовут Лиза, я из Харькова, и я настоящая фанатка манги, которая цепляет…