28 Закону про захист прав споживачів у разі порушення встановлених строків надання послуги виконавець сплачує споживачеві неустойку (пеню) за кожну годину прострочення (якщо термін визначений у годинах) на суму трьох відсотків ціни надання послуги, а якщо ціна надання послуги договором не визначена – загальної ціни замовлення.
Якщо замовлення затримується – не соромтеся передзвонити оператору та дізнатися, в чому причина такої проблеми, та коли все-таки чекати на прибуття кур'єра. У ситуації, коли затримка складає вже півгодини або більше, вам знову ж таки варто дзвонити оператору з претензією.
Якщо ви оформили замовлення з оплатою готівкою та за своєю ініціативою не забрали його – готівковий спосіб оплати буде вам більш недоступний. Якщо замовлення було оформлено з безготівковою оплатою, його вартість буде списана з картки, щоб відшкодувати витрати на підготовку замовлення.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…