Зміст:
Як ефективно рекламувати бар?
09-Aug-2018
Головне в пивному барі — не пригощати друзів пивом безкоштовно та зібрати десять документів до відкриття.
Доходи від реалізації пива становлять щонайменше 40% від виручки, а асортимент включає понад 12 видів. У барі також буде представлено пляшкове пиво, вино, міцні алкогольні напої. Для торгівлі алкоголем необхідно отримати ліцензію, а на продаж пива вона не потрібна.
Господар, орендар чи керуючий паба зазвичай називається "паблікен" (трактирщик) або власник. В англійських та ірландських пабах така людина сама нерідко стоїть за стійкою. Але найчастіше з відвідувачами працює спеціально найнятий людина – бармен (від англ. bar – стійка, і man – людина; літер.
10 кроків для залучення лояльних клієнтів у ресторан
Реклама алкоголю заборонена на телебаченні та в інтернеті Реклама пивного бару прирівнюється до рекламі пива, якщо у ній згадується пиво. Наприклад, реклама бару "Пивко" – це реклама пива, а бару "Пінні напої" – немає. Алкоголь, у тому числі й пиво, можна рекламувати, але з обмеженнями.
Заробіток пивбару та термін його окупності Виходячи з того, що потрібно, щоб відкрити пивний бар, Початкові витрати становитимуть близько 1,5 млн. рублів. Стартова закупівля – близько 500 тисяч карбованців. Щомісячні витрати – 300 тисяч руб.
Биде еще несколько лет назад считалось, пожалуй, недостижимым предметом роскоши, которое можно было увидеть только…
Долгая и хмурая зима подходит к концу. И многим уже не терпится выехать на дачу…
Вы решили отремонтировать балкон? Сделать работу можно своими руками, используя современные отделочные материалы. Начать ремонт…
Натяжные потолки уже давно завоевали популярность благодаря своим эстетическим и практическим качествам. Это идеальное решение…
Необходимость отделять функциональные зоны – обычная проблема малогабаритных квартир. Даже при наличии отдельной спальной в…
Как правило, отделка стен и потолков – заключительный этап ремонта любой сложности. Чтобы не ошибиться…