Зміст:
Як ефективно рекламувати бар?
09-Aug-2018
Головне в пивному барі — не пригощати друзів пивом безкоштовно та зібрати десять документів до відкриття.
Доходи від реалізації пива становлять щонайменше 40% від виручки, а асортимент включає понад 12 видів. У барі також буде представлено пляшкове пиво, вино, міцні алкогольні напої. Для торгівлі алкоголем необхідно отримати ліцензію, а на продаж пива вона не потрібна.
Господар, орендар чи керуючий паба зазвичай називається "паблікен" (трактирщик) або власник. В англійських та ірландських пабах така людина сама нерідко стоїть за стійкою. Але найчастіше з відвідувачами працює спеціально найнятий людина – бармен (від англ. bar – стійка, і man – людина; літер.
10 кроків для залучення лояльних клієнтів у ресторан
Реклама алкоголю заборонена на телебаченні та в інтернеті Реклама пивного бару прирівнюється до рекламі пива, якщо у ній згадується пиво. Наприклад, реклама бару "Пивко" – це реклама пива, а бару "Пінні напої" – немає. Алкоголь, у тому числі й пиво, можна рекламувати, але з обмеженнями.
Заробіток пивбару та термін його окупності Виходячи з того, що потрібно, щоб відкрити пивний бар, Початкові витрати становитимуть близько 1,5 млн. рублів. Стартова закупівля – близько 500 тисяч карбованців. Щомісячні витрати – 300 тисяч руб.
Футболка — это не просто элемент гардероба, а холст для самовыражения. Печать на футболках сегодня…
Секреты клинеров: как сделать уборку квартиры в 2 раза быстрее Чистый дом — это не…
Силові тренування для жінок оточені неймовірною кількістю міфів, стереотипів та абсурдних забобонів, які систематично заважають…
Гребні тренажери: універсальний інструмент для спорту та здоров’я Гребний тренажер — це сучасний спортивний снаряд, який…
Сьогодні кросівки стали не лише спортивним взуттям, а й важливою частиною щоденного образу. Бренд Nike…
Сучасний бізнес неможливо уявити без автоматизації ключових процесів та ефективного управління інформаційними потоками. Керівники підприємств…