Головна небезпека використання однієї осі старих і нових колодок полягає в наступному. Якщо машина не обладнана антиблокувальною системою гальм (АБС), то при гальмуванні автомобіль буде вести убік колеса з кращими гальмівними силами. Так їздити небажано.
Заборонено міняти вже встановлені та притерті гальмівні колодки МІСЦЯМИ у супорті, це може призвести до зміни гальмівних зусиль.
Нерівномірний знос пари колодок на одному боці осі коліс Великий знос внутрішньої колодкиніж зовнішній зазвичай відбувається, коли поршень не може втягнутися належним чином. Головна причина цього – пошкоджений гумовий ущільнювач, який захищає простір між поршнем та циліндром від попадання бруду та пилу.
Важливо! Не можна міняти передні або задні гальмівні колодки поодинці. Потрібно ставити комплект нових елементів на передню або задню ось, інакше при гальмуванні автомобіль може сильно зносити вбік. Навіть коли зношена одна накладка, заміні підлягають усі чотири.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…