Зміст:
Асортиментна матриця спростить роботу з великим масивом даних. Завдяки їй ви матимете перед очима актуальну інформацію про товари, зможете планувати оновлення та вдосконалення асортименту, змінювати товарні позиції залежно від споживчих переваг.
7 етапів побудови асортиментної матриці
Jun 23, 2020
По суті, асортиментна матриця — це перелік товарних позицій, затверджених на продаж у конкретному магазині на певний період часу, з урахуванням вимог асортиментної політики магазину, особливостей формату та місця розташування.
Воно включає наступні етапи:
Як розробити товарну матрицю
Jul 14, 2021
Асортиментна політика – це цілі, завдання та основні напрями формування асортименту, що визначаються керівництвом організації. Зупинимося однією з важливих принципів у діяльності комерційної компанії, як її реагування на потреби ринку тих чи інших товарах – асортиментної політики компанії.
Як розробити товарну матрицю
Jul 14, 2021
Для того чтобы сделать внутренний откос из пластика совсем необязательно быть профессионалом. Без помощи специалиста…
Сучасна обробка металів потребує не лише естетичного вдосконалення, а й надійного захисту поверхонь від корозії.…
Сільвестер Сталлоне відкрив пам’ятну дошку біля пам’ятника його кіногероя Роккі БальбоаБронзова статуя заввишки понад 2…
Биде еще несколько лет назад считалось, пожалуй, недостижимым предметом роскоши, которое можно было увидеть только…
Долгая и хмурая зима подходит к концу. И многим уже не терпится выехать на дачу…
Вы решили отремонтировать балкон? Сделать работу можно своими руками, используя современные отделочные материалы. Начать ремонт…