За заводською статистикою 1,7-літрові двигуни на «Ниві» при кваліфікованому обслуговуванні ходять по 100-150 тисяч км.1 Sept 2001
Шумлять і допоміжні агрегати. Ресурс? Практика показує, що двигун ВАЗ–21214 практично нездатний опрацювати понад 150 тисяч кілометрів без капітального ремонту. Ці цифри були характерні для двигунів "класичного" сімейства вазівських автомобілів.
Найкращим варіантом стане дизельний двигун на Ниву. Він має приблизно ті ж характеристики за потужністю, але витрата палива в нього порівняно менша. Також дизель менш примхливий у плані якості пального.
Вартість двигуна НИВА 21213 карбюратор Блок циліндрів у зборі з поршневою групою та колінвалом – 48000 руб. Блок циліндрів у зборі, ГБЦ у зборі, без навісного обладнання – 78000 руб. Двигун у зборі з навісним обладнанням – 96000 руб.
Качественный маникюрный и педикюрный инструмент — основа работы любого мастера ногтевого сервиса. Магазин Estetic предлагает…
BIOCLINIC — це приватна стоматологічна клініка у Львові, яка пропонує комплексні стоматологічні послуги для дітей…
Черная пятница уже уже совсем скоро, и это прекрасное время, чтобы порадовать себя или близких…
Онлайн-дошка оголошень — це простий і зручний інструмент для пошуку та розміщення оголошень на різні…
Правильный выбор покерного стола для казино или игрового клуба – это не только вопрос стиля,…
Технічний звіт чи висновок – це обов’язковий документ, який використовується для визначення стану конструкцій, споруд…