Як зробити якісний майстер клас

Як правильно проводити майстер-клас?

Структура проведення «Майстеркласу»:

  1. Презентація педагогічного досвіду педагога-майстри
  2. Подання уроку (заняття), системи уроків (занять) …
  3. Урок (заняття) або імітаційна гра зі слухачами з демонстрацією прийомів ефективної роботи з учнями (вихованцями)
  4. Моделювання …
  5. Рефлексія

Як правильно описати майстер-клас?

Майстерклас – Це одна з форм підвищення кваліфікації педагогів, це локальна технологія трансляції педагогічного досвіду, що демонструє конкретний методичний прийом або метод, методику викладання, технологію навчання та виховання. Зазвичай майстеркласи проводяться у складі малої групи (7-15 осіб).