Як вести бухгалтерський облік самостійно?
Як почати вести бухгалтерію ТОВ самостійно?
- Вибрати податковий режим Найкраще визначитися ще до подання документів до ІФНС. …
- Визначити відповідального …
- Закріпити облікову політику …
- Затвердити робочий план рахунків.
- Організувати облік первинних документів та податкових регістрів.
- Вести Податковий облік …
- Здавати звітність
Як навчитися правильно складати бухгалтерські проводки?
Для складання бухгалтерської проводки Необхідно: Визнати об'єкт обліку – виявляється кореспонденція рахунків: який рахунок стосується дебету, який рахунок – за кредитом. Технічно відобразити об'єкт обліку на відповідних рахунках бухгалтерського обліку за дебетом та кредитом — складається бухгалтерська проводка.