Зняття барабанів на Subaru Forester може здатися складним завданням для багатьох власників автомобіля. Однак, з правильними інструкціями і трохи терпіння, ви зможете впоратися з цим завданням самостійно. Зняття барабанів необхідне для проведення технічного обслуговування гальмівної системи, заміни гальмівних колодок або пошкоджених деталей.
Перш ніж почати, переконайтеся, що у вас є всі необхідні інструменти для роботи, включно з гайковими ключами, викрутками і молотком. Також рекомендується мати підставку для автомобіля або домкрат, щоб підняти задню частину автомобіля і забезпечити безпеку під час роботи.
Коли у вас є всі необхідні інструменти та обладнання, ви можете приступити до зняття барабанів. Спочатку відверніть колісні гайки за допомогою гайкового ключа, але не знімайте їх повністю. Потім підніміть задню частину автомобіля за допомогою домкрата або підставки.
Після підняття задньої частини автомобіля, зніміть колесо і встановіть його в безпечне місце. Тепер ви можете побачити барабан і гальмівний механізм. За допомогою викрутки видаліть болти, що утримують барабан на місці. Якщо барабан сидить щільно, ви можете використовувати молоток, щоб обережно відбити його від маточини. Будьте обережні, щоб не пошкодити барабан або інші деталі.
Після зняття барабана, ви можете перевірити його стан і провести необхідне обслуговування гальмівної системи. Якщо ви виявите пошкодження або знос колодок, замініть їх новими. Під час складання барабана зверніть увагу на правильне встановлення всіх деталей і болтів. Після завершення роботи встановіть колесо, щільно закрутіть гайки і опустіть задню частину автомобіля на землю.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Підготуйте необхідні інструменти: гайковий ключ, викрутку, молоток, знімач маточини і мастило. |
2 | Підніміть задню частину автомобіля і встановіть його на підставки. |
3 | Зніміть колесо з потрібного боку. |
4 | Зніміть гальмівний барабан за допомогою знімача маточини. |
5 | Очистіть барабан від бруду і пилу. |
6 | Перевірте стан гальмівних колодок і дисків. |
7 | Замініть зношені деталі за необхідності. |
8 | Змастіть контактні поверхні барабана і маточини. |
9 | Встановіть барабан на місце і зафіксуйте його. |
10 | Встановіть колесо назад. |
11 | Повторіть процедуру для іншого боку автомобіля. |
12 | Опустіть автомобіль і перевірте роботу гальм. |
Щоб зняти – потрібно звести колодки регулювальним гвинтом, який стопориться планкою. Підлізти можна з внутрішньої сторони маточини. Там гумова заглушка на технологічному отворі. Прибираємо її, вставляємо спицю – відтягуємо планку-фіксатор і крутимо зубчасте колесо вгору плоскою викруткою.
Річ у тім, що поршень, який зменшився внаслідок зносу, починає розгойдуватися, сильно вдаряючи по робочій поверхні циліндра. Цим пояснюється, що стукіт, як правило, з’являється під час роботи двигуна “на холодну”.
48 літрів Subaru Forester має паливний бак об’ємом 60, 63 або 48 літрів .
BIOCLINIC — це приватна стоматологічна клініка у Львові, яка пропонує комплексні стоматологічні послуги для дітей…
Черная пятница уже уже совсем скоро, и это прекрасное время, чтобы порадовать себя или близких…
Онлайн-дошка оголошень — це простий і зручний інструмент для пошуку та розміщення оголошень на різні…
Правильный выбор покерного стола для казино или игрового клуба – это не только вопрос стиля,…
Технічний звіт чи висновок – це обов’язковий документ, який використовується для визначення стану конструкцій, споруд…
Модульная мебель BRW Украина – качество за доступную цену Хочется обустроить комнату или весь дом…