Інтернет–магазин окупиться приблизно за вісім місяців чи за рік. Рентабельність продажів запчастин для машин становить середньому 20-25%.
Так розробка стандартного інтернет–магазину автозапчастин обійдеться вам від 200 000 до 500 000 руб. І це без урахування додаткових сервісів, таких як процінка, каталоги підбору або веб-замовлення запчастин. Мінусом цієї системи управління є також непродумана та важка система адміністрування.
Для просування магазину автозапчастин Вам слід використовувати і такі традиційні способи, як поліграфія (візитки, буклети і т. д.), рекламу на радіо і ТБ, рекламні банери на вулиці і т. д. Але більшу увагу все-таки слід приділяти саме інтернет-маркетингу, т.к.
У світі побутової хімії все частіше з’являються бренди, які не лише забезпечують ефективне прибирання, а…
Жіночий одяг завжди відігравав важливу роль у створенні образу, підкресленні індивідуальності та стилю. Завдяки різноманіттю…
Смартфоны и их роль в предотвращении подделки документов С развитием технологий современные смартфоны приобрели не…
Кабеля акустические играют важную роль в создании качественного звука в вашей аудиосистеме. Правильный выбор кабелей…
Насосы Д серии — это оборудование, которое широко используется в различных промышленных отраслях для перекачивания…
Коли постає питання вибору подарунка, аксесуари та корисні дрібнички стають універсальним рішенням. Такі подарунки підходять…