Перший, тобто чорний, слідує підключити до кузова автомобіля, червоний підключіть до клеми на замку запалювання. Останній підключіть залежно від схеми запалювання. Вона може бути як контактною, так і безконтактною. В першому випадку підключення тахометра здійснюється до переривника трамблера.
На автомобілях із контактною системою запалювання тахометр бере цифровий сигнал із переривника-розподільника. На дизельних автомобілях аналоговий сигнал береться з обмотки генератора.
Для цього треба включити до мережі автомобіля чотири дроти "Таховара". Три з них одержуємо згідно з рекомендацією в інструкції: білий – до живлення, червоний – до клеми ВК-Б котушки запалювання, чорний – на "масу".
Косметологічна індустрія постійно розвивається, і професіонали цього напрямку завжди шукають найкраще обладнання для своїх салонів.…
Вологість у повітрі — це важливий фактор, який впливає на комфорт і здоров'я. Високий рівень…
У сучасному світі онлайн-покупки стають невід'ємною частиною нашого життя. Комфорт, широкий вибір товарів і доступність…
Рівне завжди в центрі уваги завдяки своїм актуальним подіям, які цікавлять як місцевих жителів, так…
Регистрация ООО — это важный шаг в создании бизнеса, который позволяет официально оформить юридическое лицо,…
Світ парфумерії зачаровує своєю різноманітністю, пропонуючи кожному знайти аромат, що підкреслить його стиль та унікальність.…