Як можна звертатися до клієнта

Як правильно звертатись до клієнтів?

При спілкуванні з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увагу – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо в конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негативу.

Які фрази можна використовувати під час спілкування з клієнтом?

11 фраз, які підвищать якість роботи з клієнтами

  • "Я вас розумію" …
  • "Спасибі за вашу пропозицію. …
  • "Мені шкода це чути" …
  • "Ух ти! …
  • «Я ціную цей зворотний зв'язок» …
  • «Я розумію, як проблема Х заважає вам виконати завдання Y».
  • «Я повністю з вами згоден».
  • "Ми можемо зробити це разом"
admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Як зекономити на відпочинку в Буковелі: бюджетні тури з проживанням у Ясіні

Буковель — один з найпопулярніших гірськолижних курортів України, який приваблює туристів зі всієї країни та…

14 години ago

Тёплые лосины: идеальный выбор для холодного сезона

С наступлением холодов каждая женщина стремится обновить свой гардероб и добавить в него комфортные и…

15 години ago

Проточный водонагреватель для кухни: удобство и комфорт в каждом доме

На современной кухне важное значение имеет комфортный доступ к горячей воде. Решением для быстрого подогрева…

15 години ago

Позолочені срібні ланцюжки: стиль і вишуканість для будь-якого образу

Позолочені срібні ланцюжки — це прикраса, яка поєднує елегантність золота з доступністю срібла. Такий аксесуар…

15 години ago

Knigarnia: широкий вибір художньої літератури для кожного читача

Книги відкривають двері у світ нових знань, емоцій та пригод. Серед усіх жанрів саме художня…

15 години ago

Як вибрати та доглядати за ювелірними виробами зі срібла: браслети, ланцюжки та інші прикраси

Срібні прикраси вже давно завоювали популярність завдяки своєму елегантному вигляду та універсальності. Цей метал підходить…

16 години ago