При спілкуванні з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увагу – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо в конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негативу.
11 фраз, які підвищать якість роботи з клієнтами
Буковель — один з найпопулярніших гірськолижних курортів України, який приваблює туристів зі всієї країни та…
С наступлением холодов каждая женщина стремится обновить свой гардероб и добавить в него комфортные и…
На современной кухне важное значение имеет комфортный доступ к горячей воде. Решением для быстрого подогрева…
Позолочені срібні ланцюжки — це прикраса, яка поєднує елегантність золота з доступністю срібла. Такий аксесуар…
Книги відкривають двері у світ нових знань, емоцій та пригод. Серед усіх жанрів саме художня…
Срібні прикраси вже давно завоювали популярність завдяки своєму елегантному вигляду та універсальності. Цей метал підходить…