Як правильно звертатись до клієнтів?
При спілкуванні з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увагу – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо в конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негативу.
Які фрази можна використовувати під час спілкування з клієнтом?
11 фраз, які підвищать якість роботи з клієнтами
- "Я вас розумію" …
- "Спасибі за вашу пропозицію. …
- "Мені шкода це чути" …
- "Ух ти! …
- «Я ціную цей зворотний зв'язок» …
- «Я розумію, як проблема Х заважає вам виконати завдання Y».
- «Я повністю з вами згоден».
- "Ми можемо зробити це разом"