Скільки має бути комерційних пропозицій за 44 ФЗ?
Зміст:
- 1 Скільки має бути комерційних пропозицій за 44 ФЗ?
- 2 Що має бути в запиті на комерційну пропозицію?
- 3 Що має міститися в комерційній пропозиції?
- 4 Якій кількості постачальників необхідно направити ціновий запит про надання комерційної пропозиції?
- 5 Як розрахувати НМЦК за комерційними пропозиціями?
- 6 Чи потрібно реєструвати комерційні пропозиції?
- 7 Що являє собою комерційна пропозиція?
Таким чином, рекомендована Наказом Мінекономрозвитку від 02.10.2013 р. № 567 мінімальна кількість комерційних пропозицій, необхідних для розрахунку НМЦК за методом зіставних ринкових цін, становить три цінові пропозиції.
Що має бути в запиті на комерційну пропозицію?
Обов’язково прописуються строки та місце поставки, порядок оплати, розмір забезпечення виконання контакту, вимоги щодо наявності гарантійних зобов’язань. Інформація про те, що надання комерційної пропозиції не зобов’язує замовника укладати контракт.
Що має міститися в комерційній пропозиції?
У КП обов’язково має міститися правдива інформація про продукт/послугу, а самі пункти пропозиції мають бути підтверджені фактами та цифрами. Вона має містити чіткі аргументи. Ось основні помилки в написанні комерційної пропозиції. При уважному їх вивченні, можна без зусиль скласти грамотний документ.
Якій кількості постачальників необхідно направити ціновий запит про надання комерційної пропозиції?
Згідно із зазначеним документом, замовник перед проведенням закупівлі має запросити щонайменше три комерційні пропозиції. Якщо кількість відповідей, отриманих від постачальників, буде більшою, ніж три, то під час подальших розрахунків використовуються ті, що містять мінімальні значення вартості послуг або товарів.
Як розрахувати НМЦК за комерційними пропозиціями?
Для визначення НМЦК обчислюють середню ціну товару за формулою: Х = (Х1 + Х2 + Х3 + Х4) / n, де ціни за комерційними пропозиціями (Х) підсумовують і ділять на їхню кількість (n), у цьому випадку на 4.
Чи потрібно реєструвати комерційні пропозиції?
Обов’язкових вимог закон не містить. Це Ви самі вирішуєте. Або реєструєте, або навіть зберігаєте в електронній пошті. Головне, щоб вони у Вас були (не менше трьох).
Що являє собою комерційна пропозиція?
Комерційна пропозиція (КП або компред) – це документ (а іноді просто лист) з інформацією про компанію, її товари та послуги, і пропозицією співпраці.