Завжди виконуйте заточення під кутом 90° до напрямної шини. Напильник притискається до ріжучого зуба тільки під час руху вперед – під час руху назад відводьте напилок. Трохи перевертайте напильник через певні проміжки часу, щоб уникнути його одностороннього зносу.
Зазвичай професіонал підточує ланцюг кілька разів на день у міру його затуплення, це залежить від того, як часто користуватися пилкою. Коли ви відчуваєте, що процес пиляння проходить повільніше, ніж було раніше, Отже настав час ув'язнити ланцюг. Якщо шину "відводить" – ланцюг також потрібно заточити.
Онлайн курсы интернет маркетинга https://smartlab-study.com/ru/ – это ваш первый шаг к освоению одной из самых…
Сьогодні харчові добавки стали невід'ємною частиною здорового способу життя, і омега-3 займає особливе місце серед…
Для охотников, стрелков и любителей спортивной стрельбы выбор оптического прицела — это важный шаг, который…
Сучасний світ спорту та кіберспорту постійно розвивається, а разом із ним і можливості для вболівальників…
Каждый житель или гость столицы рано или поздно сталкивается с необходимостью передвижения по городу. Общественный…
Ишемическая болезнь сердца (ИБС) — это серьёзное заболевание, возникающее из-за недостаточного кровоснабжения сердечной мышцы, что…