Вставте флешку або токен з ЕП у комп'ютер. Відкрийте програму, за допомогою якої потрібно підписати документ. Залежно від вибраної програми, вам потрібно буде завантажити документ у сервіс або просто відкрити його. Виберіть формат підписи, якщо це необхідно.
Як підписувати документи електронним цифровим підписом?
Як підписати документ MS Office Word/ Excel 2010/2013/2016
- У меню виберіть вкладка "Файл" – "Довідки" – "Додати ЕП (КРИПТО-ПРО)".
- З'явиться вікно – вибираємо потрібний сертифікат електронного підпису та натискаємо кнопку «Підписати»
Як підписувати документи електронним підписом Дія?
Система згенерує QR-код, який необхідно рахувати через програму «Дія». Для цього відкрийте програму та на головному екрані клацніть на полі QR у правому верхньому кутку. Коли ви зіскануєте згенерований системою QR-код, на екрані з'явиться запит на підпис документа. Виберіть "Підписати».