Будь-який фрілансер smm-щик у кращому разі в перший рік зможе стабільно вийти на 30 – 40 тис. руб. на місяць.22-May-2020
Скільки заробляють SMM агенції?
Зміст:
Зазвичай сммщики в агентствах працюють повний день в офісі або на віддаленні. Це перевага для тих, хто не впевнений, що зможе організувати свою роботу на фрілансі. Середня зарплата SMM-Фахівця – від 30 000 до 70 000 рублів.
Як працює агентство SMM?
Чим займається SMM–агенція? SMM–агенція займається розробкою та реалізацією стратегій розвитку брендів у соціальних мережах, контент-стратегій, ком'юніті-менеджментом, роботою з блогерами та просуванням контенту чи бренду у соцмережах.
Де знайти клієнтів на Смм?
Як знайти клієнтів СММ–агентству:
- Поговоріть зі знайомими, щоб знайти першого клієнта. …
- Спілкуйтесь у спільнотах для підприємців та виступайте на конференціях, щоб забезпечити себе замовленнями.
- Спробуйте потрапити до рейтингу СММ-агентств або взяти участь у комерційному тендері, щоб отримувати більші замовлення.
28-Jun-2019
Що таке Social Media Marketing?
SMM–агенція – це спеціалізована компанія, яка займається просуванням бренду в соцмережах на замовлення своїх Клієнтів. Головним чином SMM–агентств створюють спеціальний контент для постійного ведення акаунтів брендів у соціальних мережах та проводять спецпроекти.
Скільки отримує фахівець-початківець SMM?
Інформацію про заробіток SMM–фахівців, Ми взяли з сайтів для пошуку роботи – 32600 рублів за місяць в середньому по Росії. Судячи зі статистики HeadHunter, СММ-менеджер, що працює в офісі, може отримувати від 10 до 150 тис. руб., Віддалено – від 20 до 120 тис. руб.
Скільки платять за ведення соціальних мереж?
Мінімальна заявлена заробітна плата за послуги SMM-щика 15 000 ₽. Максимальні гроші, які роботодавці готові платити за послуги SMM-просування – 300 000 ₽. Середньоарифметична вартість послуг SMM-фахівця становитиме 157 500 рублів.
Для кого підходить Смм?
Кому підходить SMM-Просування
- середні та малі компанії, що продають недорогу продукцію (одяг, аксесуари, побутові товари, освітні курси);
- компанії, що надають послуги фізособам (beauty-сфера, ремонтні роботи та ін.);
- заклади зі сфери громадського харчування (кав'ярні, ресторани, бари тощо);