Витрати на рекламу в Росії: один клік у середньому 8,72 рублів; установка програми обійдеться в 30 руб.; лайк – 1,77 руб. Всі ці показники є приблизними і сильно усередненими. Реальну картину витрат ви побачите після перших десяти днів роботи реклами. У різних галузях сильно варіюються ціни за клік.
Вартість рекламного кліка у пошуковій мережі Google становила $0,06–$0,26, а клік у контекстно-медійній мережі (КМС) – $0,02-$0,08. В цілому клік став дорожчим, ніж у третьому кварталі 2020 року.
CPC — вартість кліку за оголошенням Це фактична вартість за клік, яку платить рекламодавець за перехід за оголошенням. Реперні точки для CPC: для пошукових кампаній норма від 20 руб. до 50 руб., Для банерної реклами норма від 10 руб. до 25 руб.
Зима – це саме той час року, коли кожна жінка просто зобов’язана купити тепленьку пару…
Старіння — це природний етап життя, який приносить із собою як нові можливості, так і…
Часы швейцарские — это не просто устройство для отсчета времени, а настоящая легенда часового искусства.…
В современном мире мотоциклетной техники выбор подходящей модели становится все более сложной задачей. Растущее разнообразие…
Что такое Edge LED и как она работает Развитие технологий отображения информации значительно изменило качество…
Когда наступают холода, детская одежда становится одной из главных забот родителей. Особое внимание уделяется выбору…