Витрати на рекламу в Росії: один клік у середньому 8,72 рублів; установка програми обійдеться в 30 руб.; лайк – 1,77 руб. Всі ці показники є приблизними і сильно усередненими. Реальну картину витрат ви побачите після перших десяти днів роботи реклами. У різних галузях сильно варіюються ціни за клік.
Вартість рекламного кліка у пошуковій мережі Google становила $0,06–$0,26, а клік у контекстно-медійній мережі (КМС) – $0,02-$0,08. В цілому клік став дорожчим, ніж у третьому кварталі 2020 року.
CPC — вартість кліку за оголошенням Це фактична вартість за клік, яку платить рекламодавець за перехід за оголошенням. Реперні точки для CPC: для пошукових кампаній норма від 20 руб. до 50 руб., Для банерної реклами норма від 10 руб. до 25 руб.
Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…
Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…
Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…
Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди Керамічна плитка є найбільш поширеним покриттям для підлоги,…
Очередные изменения в законодательстве Украины окончательно запутали систему начисления пенсионных выплат для граждан. Как следствие,…
З наближенням Нового року багато хто починає планувати святкове меню, шукаючи нові рецепти, щоб вразити…