Скільки двигунів має локомотив?

Двигуном внутрішнього згоряння в тепловозах 2ТЕ116, що функціонують на магістральних шляхах, встановлений спочатку заводом-виробником, є дизель-генератор типу 1А-9ДГ.

Електровоз ЕП2К – постійного струму з шістьма колекторними тяговими електродвигунами. Електровоз оснащений переважно обладнанням вітчизняних виробників. на електровозі ЕП2К отримав подальший розвиток, реалізований на пасажирських тепловозах модульний принцип компонування обладнання, що встановлюється.

Колісні пари локомотива наводяться в рух тяговими електродвигунами типу ЕД-118А шляхом одноступінчастої передачі. на тепловозі встановлено шість тягових електродвигунів, по одному на кожну вісь візка.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Що Таке CBD Продукція та Чому Вона Набирає Популярності?

CBD продукція стає все більш популярною, особливо серед тих, хто шукає природні способи підтримати здоров’я…

2 години ago

Зустрічайте оновлений та надсучасний Toyota Land Cruiser

Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…

14 години ago

Заправка картриджей лазерных принтеров эффективное решение

Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…

21 годину ago

Тельферы грузоподъемностью 5 тонн: как выбрать надежное оборудование

Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…

21 годину ago

Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди

Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди Керамічна плитка є найбільш поширеним покриттям для підлоги,…

22 години ago

Пенсионный адвокат в Украине. Скорая правовая помощь, доступная для всех

Очередные изменения в законодательстве Украины окончательно запутали систему начисления пенсионных выплат для граждан. Как следствие,…

22 години ago