Двигуном внутрішнього згоряння в тепловозах 2ТЕ116, що функціонують на магістральних шляхах, встановлений спочатку заводом-виробником, є дизель-генератор типу 1А-9ДГ.
Електровоз ЕП2К – постійного струму з шістьма колекторними тяговими електродвигунами. Електровоз оснащений переважно обладнанням вітчизняних виробників. на електровозі ЕП2К отримав подальший розвиток, реалізований на пасажирських тепловозах модульний принцип компонування обладнання, що встановлюється.
Колісні пари локомотива наводяться в рух тяговими електродвигунами типу ЕД-118А шляхом одноступінчастої передачі. на тепловозі встановлено шість тягових електродвигунів, по одному на кожну вісь візка.
CBD продукція стає все більш популярною, особливо серед тих, хто шукає природні способи підтримати здоров’я…
Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…
Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…
Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…
Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди Керамічна плитка є найбільш поширеним покриттям для підлоги,…
Очередные изменения в законодательстве Украины окончательно запутали систему начисления пенсионных выплат для граждан. Как следствие,…