Двигуном внутрішнього згоряння в тепловозах 2ТЕ116, що функціонують на магістральних шляхах, встановлений спочатку заводом-виробником, є дизель-генератор типу 1А-9ДГ.
Електровоз ЕП2К – постійного струму з шістьма колекторними тяговими електродвигунами. Електровоз оснащений переважно обладнанням вітчизняних виробників. на електровозі ЕП2К отримав подальший розвиток, реалізований на пасажирських тепловозах модульний принцип компонування обладнання, що встановлюється.
Колісні пари локомотива наводяться в рух тяговими електродвигунами типу ЕД-118А шляхом одноступінчастої передачі. на тепловозі встановлено шість тягових електродвигунів, по одному на кожну вісь візка.
Зима – це саме той час року, коли кожна жінка просто зобов’язана купити тепленьку пару…
Старіння — це природний етап життя, який приносить із собою як нові можливості, так і…
Часы швейцарские — это не просто устройство для отсчета времени, а настоящая легенда часового искусства.…
В современном мире мотоциклетной техники выбор подходящей модели становится все более сложной задачей. Растущее разнообразие…
Что такое Edge LED и как она работает Развитие технологий отображения информации значительно изменило качество…
Когда наступают холода, детская одежда становится одной из главных забот родителей. Особое внимание уделяется выбору…