Люфт або осьовий зазор підшипника – пересування кілець, що розташовані усередині, по відношенню до осьового напрямку. Процедура установки таких отворів в наполегливих і радіально-наполегливих конструкціях здійснюється за рахунок зміни настановних шайб.23-Jan-2020
Радіальний люфт – це зазор, перпендикулярний осі підшипника, а осьовий люфт – це зазор, паралельний осі підшипника. Цей люфт спочатку присутній у підшипнику, щоб дозволити йому витримувати навантаження в різних умовах, беручи до уваги такий фактор, як температурне розширення.
Осьовий (поздовжній) люфт вала турбіни Відстань, на яку зміщується вал паралельно осі, це і є поздовжній люфт. Часто такий люфт називають осьовим. Для дизельного двигуна осьовий люфт турбіни практично не повинен бути відчутним. Допуск у межах 0,05-0,09 мм, залежить від типу турбокомпресора і його зношеності.
Осьовий люфт турбіни Для цього потрібно зняти впускний патрубок і спробувати перемістити його в осьовому напрямку. Люфту не повинно відчуватися, оскільки допустиме значення (залежно від типу турбіни) коливається від 0,06 до 0,09 мм.
Химический анализ — это важный процесс, который помогает определить безопасность воды для употребления и использования…
Буковель — один з найпопулярніших гірськолижних курортів України, який приваблює туристів зі всієї країни та…
С наступлением холодов каждая женщина стремится обновить свой гардероб и добавить в него комфортные и…
На современной кухне важное значение имеет комфортный доступ к горячей воде. Решением для быстрого подогрева…
Позолочені срібні ланцюжки — це прикраса, яка поєднує елегантність золота з доступністю срібла. Такий аксесуар…
Книги відкривають двері у світ нових знань, емоцій та пригод. Серед усіх жанрів саме художня…