Когорта – це група людей (відвідувачів), сформована особливим чином за тимчасовою ознакою: наприклад, місяць реєстрації, місяць першої транзакції або першого відвідування сайту. В економіці, соціології та медицині такі групи людей і називаються когортами, а метод їх дослідження – когортним аналізом.
Когорта – це група користувачів, які мають спільну властивість, яка визначається за допомогою Google Analytics. Наприклад, всі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорті. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.
Для чого потрібен когортний аналіз Когортний аналіз дозволяє досліджувати зміни у поведінці груп користувачів з часом та знаходити закономірності. Отримані дані допомагають покращити маркетингову стратегію, доопрацювати шлях клієнта та вирву продажів.
Які дані містить когортний аналіз аудиторії
Aug 17, 2020
Когда наступают холода, детская одежда становится одной из главных забот родителей. Особое внимание уделяется выбору…
Автомобильный аккумулятор — это ключевой компонент любой машины, обеспечивающий работу электрооборудования и запуск двигателя. Если…
Такі розваги як азартні ігри https://azart-games.com/category/gambling/ приваблюють з кожним днем все більше прихильників. Але далеко не…
Сельскохозяйственная техника — это основа эффективного и продуктивного земледелия. Однако даже самые надежные машины со…
Дерев'яна карта світу або України — це не лише стильний елемент декору, але й відмінний…
В некоторых случаях вызов сантехника в Киеве становится неотложной необходимостью, особенно если возникают проблемы, связанные…