Когорта – це група людей (відвідувачів), сформована особливим чином за тимчасовою ознакою: наприклад, місяць реєстрації, місяць першої транзакції або першого відвідування сайту. В економіці, соціології та медицині такі групи людей і називаються когортами, а метод їх дослідження – когортним аналізом.
Когорта – це група користувачів, які мають спільну властивість, яка визначається за допомогою Google Analytics. Наприклад, всі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорті. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.
Для чого потрібен когортний аналіз Когортний аналіз дозволяє досліджувати зміни у поведінці груп користувачів з часом та знаходити закономірності. Отримані дані допомагають покращити маркетингову стратегію, доопрацювати шлях клієнта та вирву продажів.
Які дані містить когортний аналіз аудиторії
Aug 17, 2020
У світі побутової хімії все частіше з’являються бренди, які не лише забезпечують ефективне прибирання, а…
Жіночий одяг завжди відігравав важливу роль у створенні образу, підкресленні індивідуальності та стилю. Завдяки різноманіттю…
Смартфоны и их роль в предотвращении подделки документов С развитием технологий современные смартфоны приобрели не…
Кабеля акустические играют важную роль в создании качественного звука в вашей аудиосистеме. Правильный выбор кабелей…
Насосы Д серии — это оборудование, которое широко используется в различных промышленных отраслях для перекачивания…
Коли постає питання вибору подарунка, аксесуари та корисні дрібнички стають універсальним рішенням. Такі подарунки підходять…