Що таке когорта економіки?

Когорта – це група людей (відвідувачів), сформована особливим чином за тимчасовою ознакою: наприклад, місяць реєстрації, місяць першої транзакції або першого відвідування сайту. В економіці, соціології та медицині такі групи людей і називаються когортами, а метод їх дослідження – когортним аналізом.

Когорта – це група користувачів, які мають спільну властивість, яка визначається за допомогою Google Analytics. Наприклад, всі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорті. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.

Для чого потрібен когортний аналіз Когортний аналіз дозволяє досліджувати зміни у поведінці груп користувачів з часом та знаходити закономірності. Отримані дані допомагають покращити маркетингову стратегію, доопрацювати шлях клієнта та вирву продажів.

Які дані містить когортний аналіз аудиторії

  • Ознака когорти – це дія, що здійснюється в групі, що виділяється. …
  • Час – тривалість когорти. …
  • Аналізований період – проміжок часу, протягом якого аналізуються когорти;
  • Головний показник, який аналізується, – це може бути ROI, Retention Rate, LTV тощо.

Aug 17, 2020