Головкою поршня називають днище заодно з ущільнювальною частиною. Для передачі зусилля від поршня може використовуватися шток у крейцкопфних двигунах, або шатун, що з’єднується з поршнем за допомогою поршневого пальця. Інші варіанти з’єднання (СПГГ, шайбові) використовують рідко.
Поршень двигуна внутрішнього згоряння являє собою деталь циліндричної форми, яка рухається всередині циліндра і відповідає за перетворення енергії газів в енергію поступального руху. Стандартний поршень ДВЗ складається з 3 основних елементів: днища, ущільнювальної та напрямної частин.
Поршень включає такі конструктивні елементи: Головку (днище) Поршневі кільця (компресійні та мастилознімні) Направляючу частину (спідницю)
Одна з двох частин у поршнях цього типу називається верхньою (сталевою), а інша – спідницею. Частини поршня виготовляються окремо з різних матеріалів. Сталева частина зчленованих поршнів зазвичай виготовляється з кованої або литої сталі.
Ми живемо в сучасному світі — світі новітніх матеріалів і високих технологій. Але людська природа,…
Перевод документов на иврит: Важность и особенности Перевод документов на иврит становится все более актуальным…
Катаракта — серйозне захворювання очей, яке може призвести до повної втрати зору. Сучасна медицина пропонує…
Сенсорные диспенсеры для мыла — это компактные устройства, которые сейчас можно найти практически в каждом…
Бренди и арманьяк — это два крепких алкогольных напитка с долгой историей и богатым вкусом.…
М’ясорубка — це один із найцінніших кухонних приладів, що дозволяє швидко та якісно готувати домашній…