Що таке головка поршня?

Головкою поршня називають днище заодно з ущільнювальною частиною. Для передачі зусилля від поршня може використовуватися шток у крейцкопфних двигунах, або шатун, що з’єднується з поршнем за допомогою поршневого пальця. Інші варіанти з’єднання (СПГГ, шайбові) використовують рідко.

Поршень двигуна внутрішнього згоряння являє собою деталь циліндричної форми, яка рухається всередині циліндра і відповідає за перетворення енергії газів в енергію поступального руху. Стандартний поршень ДВЗ складається з 3 основних елементів: днища, ущільнювальної та напрямної частин.

Поршень включає такі конструктивні елементи: Головку (днище) Поршневі кільця (компресійні та мастилознімні) Направляючу частину (спідницю)

Одна з двох частин у поршнях цього типу називається верхньою (сталевою), а інша – спідницею. Частини поршня виготовляються окремо з різних матеріалів. Сталева частина зчленованих поршнів зазвичай виготовляється з кованої або литої сталі.