Що таке довідка?

Довідка, Виправка (стародавнє слово) документ, що містить опис та підтвердження юридичних та біографічних фактів. Довідки поділяються на дві групи: особистісні – підтверджують біографічні чи юридичні факти конкретної особи; службові – містять інформацію про факти та події службового характеру.

Довідка — документ, що містить опис чи підтвердження фактів та подій. Довідки бувають двох різновидів: службовий характер; індивідуального характеру.

Обов'язковими реквізитами довідки з місця роботи є:

  • найменування та реквізити організації, що видала довідку
  • найменування адресата (кому призначено);
  • Назва документу;
  • дата та номер документа;
  • місце (місто) складання;
  • текст довідки;
  • Посада особи, яка підписує довідку

Залежно від виду довідки та місця її розміщення вибирається один або декілька форматів: DOC (RTF) — Поширений формат документації. Якщо хочете відкривати довідку на будь-якій платформі та імпортувати в різні редактори, то переведіть її в формат RTF. HTML – Формат для онлайн-хелпу.