Що таке бриф і як його скласти?

Бриф – документ, в якому коротко в письмовій формі позначаються зобов'язання сторін та завдання майбутнього проекту. Нерідко в нього включають питання виконавця та відповіді замовника: виходячи з цієї інформації можна досягти вигідного для всіх сторін результату співпраці.Feb 8, 2021

Як оформляється бриф?

Загалом у бриф краще додавати такі питання:

  1. Завдання, яке хоче вирішити клієнт. Повинна відображати кінцевий результат, який потрібний клієнту. …
  2. Обсяг робіт. …
  3. Терміни.
  4. Приклади робіт, що подобаються клієнту. …
  5. Бюджет. …
  6. Спеціальні пункти, пов'язані із конкретною послугою. …
  7. Побажання у вільній формі.

Dec 24, 2014

Що таке бриф простими словами?

Бріф (від англ. brief «інструкція, зведення») — документ, коротка письмова форма погоджувального порядку між сторонами, що планують співпрацювати, в якій прописуються основні параметри майбутнього програмного, графічного, медійного або будь-якого іншого проекту.

Що таке бриф приклади?

Задокументований результат брифінгу бриф. Це може бути картка зустрічі із зафіксованими основними моментами або шаблон розуміння завдання, оформлені в гугл-таблиці або будь-якому іншому зручному для вас форматі.

Що означає заповнити бриф?

Бріфце анкета, яку заповнює клієнт для «знайомства» із потенційним підрядником. У брифе описуються основні цілі та умови співпраці, так що після заповнення Сторони можуть предметно обговорювати майбутній проект. Деякі компанії самостійно пишуть бриф та розсилають його можливим виконавцям.

Хто складає бриф?

У брифе рекламодавець (замовник) прописує основні параметри рекламної кампанії (РК), відповідно до яких рекламне агентство виконує замовлені роботи. Зазвичай виділяють кілька видів брифів: медійний, креативний та експертний.

Навіщо створюється бриф?

З англійської brief можна перекласти як стислий виклад або резюме. Брифи — це технічні завдання, чи ТЗ. Це підведення до складання точної інструкції. У брифе представлено низку питань від виконавця, на які повинен відповісти замовник, щоб отримати інформацію про майбутній проект.

Навіщо нам потрібен бриф?

Навіщо потрібний бриф Бріф необхідний, щоб мінімізувати потенційні помилки та розбіжності з клієнтом. У всіх людей різне бачення завдання: наприклад, клієнт представляє логотип кольоровим, а фахівець бачить його у чорно-білому. Тому важливо дізнатися всі деталі та побажання замовника до початку проекту.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Зустрічайте оновлений та надсучасний Toyota Land Cruiser

Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…

2 години ago

Заправка картриджей лазерных принтеров эффективное решение

Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…

9 години ago

Тельферы грузоподъемностью 5 тонн: как выбрать надежное оборудование

Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…

9 години ago

Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди

Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди Керамічна плитка є найбільш поширеним покриттям для підлоги,…

10 години ago

Пенсионный адвокат в Украине. Скорая правовая помощь, доступная для всех

Очередные изменения в законодательстве Украины окончательно запутали систему начисления пенсионных выплат для граждан. Как следствие,…

10 години ago

Що приготувати на новорічний стіл: ідеї смачних та оригінальних страв

З наближенням Нового року багато хто починає планувати святкове меню, шукаючи нові рецепти, щоб вразити…

10 години ago