Цикл продажів складається із семи етапів, і кожен із них життєво важливий для завершення продажу та подальшого утримання клієнта, особливо в продажах B2B.
Виявляємо клієнтські потреби етап – найважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі.
Класична модель продажів передбачає п'ять основних етапів: знайомство, виявлення потреб (більше клієнта), презентацію, роботу з запереченнями та закриття угоди.
У сучасному світі правова підтримка стає необхідною частиною життя. Незалежно від того, чи потрібно вам…
Создание уютного и функционального пространства – одна из главных задач при оформлении дома или офиса.…
Компанія «Чернігів Пекедж» більше 13 років працює на українському ринку, пропонуючи сучасні пакувальні рішення. За…
Translate Innova — це не просто бюро перекладів, а справжній партнер для тих, хто прагне…
Іграшки – це невід'ємна частина дитинства. Вони сприяють розвитку креативності, моторики, соціальних навичок та навіть…
В процессе утепления дома или ремонта неизбежно возникает вопрос: где лучше купить качественный утеплитель в…