Цикл продажів складається із семи етапів, і кожен із них життєво важливий для завершення продажу та подальшого утримання клієнта, особливо в продажах B2B.
Виявляємо клієнтські потреби етап – найважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі.
Класична модель продажів передбачає п'ять основних етапів: знайомство, виявлення потреб (більше клієнта), презентацію, роботу з запереченнями та закриття угоди.
В общей дизайнерской концепции интерьера важное значение играет каждая деталь, в том числе и напольный…
У сучасному бізнес-середовищі юридичні конфлікти можуть виникати в будь-який момент. Захист бізнесу від можливих загроз…
CBD продукція стає все більш популярною, особливо серед тих, хто шукає природні способи підтримати здоров’я…
Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…
Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…
Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…