Що стосується етапів продажів?

Цикл продажів складається із семи етапів, і кожен із них життєво важливий для завершення продажу та подальшого утримання клієнта, особливо в продажах B2B.

Виявляємо клієнтські потреби етапнайважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі.

Класична модель продажів передбачає п'ять основних етапів: знайомство, виявлення потреб (більше клієнта), презентацію, роботу з запереченнями та закриття угоди.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Як обрати надійного адвоката у Вінниці: поради та рекомендації

У сучасному світі правова підтримка стає необхідною частиною життя. Незалежно від того, чи потрібно вам…

10 години ago

Мебель на заказ по индивидуальным размерам идеальное решение для любого интерьера

Создание уютного и функционального пространства – одна из главных задач при оформлении дома или офиса.…

11 години ago

Кур’єрські пакети від «Чернігів Пекедж» — гарантія надійної доставки

Компанія «Чернігів Пекедж» більше 13 років працює на українському ринку, пропонуючи сучасні пакувальні рішення. За…

11 години ago

Бюро перекладів Translate Innova

Translate Innova — це не просто бюро перекладів, а справжній партнер для тих, хто прагне…

11 години ago

Як обрати найкращі дитячі іграшки: практичні поради для батьків

Іграшки – це невід'ємна частина дитинства. Вони сприяють розвитку креативності, моторики, соціальних навичок та навіть…

12 години ago

Где купить утеплитель для дома в Украине?

В процессе утепления дома или ремонта неизбежно возникает вопрос: где лучше купить качественный утеплитель в…

1 день ago