Що стосується етапів продажів?

Цикл продажів складається із семи етапів, і кожен із них життєво важливий для завершення продажу та подальшого утримання клієнта, особливо в продажах B2B.

Виявляємо клієнтські потреби етапнайважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі.

Класична модель продажів передбачає п'ять основних етапів: знайомство, виявлення потреб (більше клієнта), презентацію, роботу з запереченнями та закриття угоди.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Купить плинтус: выбор качественных и стильных решений для вашего интерьера от Папа Карло

В общей дизайнерской концепции интерьера важное значение играет каждая деталь, в том числе и напольный…

2 години ago

Як юридичний супровід у суді може захистити ваш бізнес?

У сучасному бізнес-середовищі юридичні конфлікти можуть виникати в будь-який момент. Захист бізнесу від можливих загроз…

7 години ago

Що Таке CBD Продукція та Чому Вона Набирає Популярності?

CBD продукція стає все більш популярною, особливо серед тих, хто шукає природні способи підтримати здоров’я…

1 день ago

Зустрічайте оновлений та надсучасний Toyota Land Cruiser

Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…

2 дні ago

Заправка картриджей лазерных принтеров эффективное решение

Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…

2 дні ago

Тельферы грузоподъемностью 5 тонн: как выбрать надежное оборудование

Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…

2 дні ago