28 Закону про захист прав споживачів у разі порушення встановлених строків надання послуги виконавець сплачує споживачеві неустойку (пеню) за кожну годину прострочення (якщо термін визначений у годинах) на суму трьох відсотків ціни надання послуги, а якщо ціна надання послуги договором не визначена – загальної ціни замовлення.
Якщо замовлення затримується – не соромтеся передзвонити оператору та дізнатися, в чому причина такої проблеми, та коли все-таки чекати на прибуття кур'єра. У ситуації, коли затримка складає вже півгодини або більше, вам знову ж таки варто дзвонити оператору з претензією.
Якщо ви оформили замовлення з оплатою готівкою та за своєю ініціативою не забрали його – готівковий спосіб оплати буде вам більш недоступний. Якщо замовлення було оформлено з безготівковою оплатою, його вартість буде списана з картки, щоб відшкодувати витрати на підготовку замовлення.
Когда наступают холода, детская одежда становится одной из главных забот родителей. Особое внимание уделяется выбору…
Автомобильный аккумулятор — это ключевой компонент любой машины, обеспечивающий работу электрооборудования и запуск двигателя. Если…
Такі розваги як азартні ігри https://azart-games.com/category/gambling/ приваблюють з кожним днем все більше прихильників. Але далеко не…
Сельскохозяйственная техника — это основа эффективного и продуктивного земледелия. Однако даже самые надежные машины со…
Дерев'яна карта світу або України — це не лише стильний елемент декору, але й відмінний…
В некоторых случаях вызов сантехника в Киеве становится неотложной необходимостью, особенно если возникают проблемы, связанные…